PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w TP S.A.

  • 1. Data: 2003-09-30 06:41:02
    Temat: Praca w TP S.A.
    Od: "pietia" <d...@W...pl>

    Witam wszystkich.
    Może ktoś mi powie co tutaj jest grane.
    W czerwcu tego roku wysłałem aplikacje do TP SA na stanowisko: Opiekun
    Kluczowych Klientów. Pierwsza rozmowa była w budynku Giełdy Papierów
    Wartościowych, potem byłem dwa razy na ul. Moniuszki. I było wszystko OK
    chcieli mnie. Dowiedziałem się jednak, że na moje przyjęcie musi zgodzić się
    ktoś z zarządu bo jest z zewnątrz firmy i taka jest procedura.
    Niedawno poinformowali mnie, że rekrutacja jest wstrzymana na 1,5 do 2
    miesięcy. A tym czasem na stronach TS SA znowu jest ogłoszenie Opiekuna
    Kluczowych Klientów.
    Robią mnie w bambuko, jestem taki kiepski i nie chcą mnie tam czy to wszystko
    prawda?

    pozdrawiam wszystkich
    pietia

  • 2. Data: 2003-09-30 08:12:30
    Temat: Re: Praca w TP S.A.
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    pietia <d...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > Kluczowych Klientów.
    > Robią mnie w bambuko, jestem taki kiepski i nie chcą mnie tam czy to

    Hie, hie... na to stanowisko poszukuja juz kogos od
    marca/kwietnia. Ja takze staralem sie o to prace, jednak
    po 2 rozmowach, przed 3, ktora miala byc na zasadzie prezentacji,
    "wpadlo" mi cos lepszego i olalem tepse. Ale staralo sie jeszcze
    moich 2 znajomych i sytuacja u nich wyglada b. podobnie...
    "Jest OK, ale prosze jeszcze czekac...". Jak dla mnie, stanowisko
    to czeka na "tego jednego", a cala rekrutacja to mega sciema ;))

    > pozdrawiam wszystkich

    ja rowniez

    > pietia

    -grzesiek

  • 3. Data: 2003-09-30 11:40:11
    Od: "b2d2" <modul(olejolejolejto)@gratka.pl>

    > Robią mnie w bambuko, jestem taki kiepski i nie chcą mnie tam czy to wszystko
    > prawda?

    Nie jestes kiepski, bo przeszedles juz dwa etapy. Moze np. szwagier szefa
    szuka takiej posady, albo ktos z bratniej spolki ma byc przeniesiony po
    znajomosci (w koncu to TPSA), wiec czekaja na decyzje, oni maja czas.
    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 4. Data: 2003-09-30 12:01:58
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Takich stanowisk jest w TPsie od groma, bo i klientow jest mnostwo. Mysle ze
    nie czekaja na tego, jednego, bo juz dawno by go zatrudnili.....

  • 5. Data: 2003-09-30 12:45:11
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    Kamil <b...@g...pl> napisał(a):

    > Takich stanowisk jest w TPsie od groma, bo i klientow jest mnostwo. Mysle ze
    > nie czekaja na tego, jednego, bo juz dawno by go zatrudnili.....

    Wbrew pozorom nie ma ich az tak duzo... Na tym stanowisku
    opiekujesz sie tylko i wylacnie najwiekszymi korporacjami
    na Polskim rynku...

    -grzesiek

  • 6. Data: 2003-09-30 22:40:26
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On 30 Sep 2003 08:41:02 +0200, "pietia" <d...@W...pl> wrote:

    >Robią mnie w bambuko, jestem taki kiepski i nie chcą mnie tam czy to wszystko
    >prawda?

    Nie masz plecow :-(

    Kyniu

    --