PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w SMYKu, czy warto ?

  • 1. Data: 2005-01-11 11:28:09
    Temat: Praca w SMYKu, czy warto ?
    Od: "konradek" <k...@w...pl>

    Witam.

    Mam pytanie, czy ktoś z Was pracuje lub pracował w Smyku na stanowisku
    sprzedawcy ?

    Jak tam jest ? przeczytałam 2 niezbyt zachęcające opinie na temat tej pracy
    , ale czy rzeczywiście tak jest tam strasznie ? Proszę o jakieś opinie.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam grupowiczów.
    Olga

  • 2. Data: 2005-01-14 01:46:01
    Temat: Re: Praca w SMYKu, czy warto ?
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > Witam.

    > Mam pytanie, czy kto? z Was pracuje lub pracował w Smyku na stanowisku
    > sprzedawcy ?

    > Jak tam jest ? przeczytałam 2 niezbyt zachęcaj?ce opinie na temat tej pracy
    > , ale czy rzeczywi?cie tak jest tam strasznie ? Proszę o jakie? opinie.

    > Z góry dziękuję i pozdrawiam grupowiczów.
    > Olga

    :) mam tam znajomego i o malo sam tam nie wpadlem....z pracownica :)