PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mozna zarobic za postawienie sieci pod NT ?

  • 1. Data: 2002-01-29 11:29:55
    Temat: Ile mozna zarobic za postawienie sieci pod NT ?
    Od: "The_EaGle" <t...@t...pl>

    Co trzeba dokladnie zrobic:
    "Trzeba postawic siec na 15 stanowisk na NT, podlaczyc do tego INTERNET i
    opiekowac sie tym tematem jako serwisant. Wpadac, konserwowoac i
    przyjezdzac jak sie to rozwali."

    Mam wiec pytania
    - ile rzadac za postawienie ?
    - ile rzadac za opieke nad tym?

    Z gory dziekuje za odp. :-)

    --
    Best regards
    The EaGle

  • 2. Data: 2002-01-29 12:46:05
    Temat: Re: Ile mozna zarobic za postawienie sieci pod NT ?
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello The_EaGle,

> [...]
    T> "Trzeba postawic siec na 15 stanowisk na NT, podlaczyc do tego INTERNET i
    T> opiekowac sie tym tematem jako serwisant. Wpadac, konserwowoac i

    zalezy od tego gdzie mieszkasz. ja jestem z trojmiasta.
    za postawienie +/- 2,5k
    za opieke, to zalezy - jezeli od czasu do czasu to +/- 1,5k, jezeli
    non-stop to minimum 3k

    jezeli sie nie zgadzaja - olac. za duzo jest zabawy i dlubania, zeby
    sie bawic za mniejsza kase.

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 3. Data: 2002-01-29 13:45:55
    Od: "The_EaGle" <t...@t...pl>

    m...@g...pl (m3fist0) wrote in news:15913385086.20020129132442@go2.pl:

    > zalezy od tego gdzie mieszkasz. ja jestem z trojmiasta.
    > za postawienie +/- 2,5k
    > za opieke, to zalezy - jezeli od czasu do czasu to +/- 1,5k, jezeli
    > non-stop to minimum 3k

    Firma jest z Wa-wy i tutaj ma byc wszystko postawione

    > jezeli sie nie zgadzaja - olac. za duzo jest zabawy i dlubania, zeby
    > sie bawic za mniejsza kase.

    OK dzieki za odp. :-)

    --
    Best regards