PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niedziele i Święta

  • 1. Data: 2003-10-31 14:37:52
    Temat: Praca w Niedziele i Święta
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Zwracam sie z prosba o odpowiedz a mianowicie czy w mysl nowego Kodeksu
    Pracy Pracodawca za Niedziele lub dzien Swiateczny musi czy moze zaplacic
    ???
    Prosze o wykładnie przepisów Kodeksu Pracy jezeli ma mniejsce praca w
    Niedziele lub Swięto ( czy musi byc zaplacone czy moze byc dzien wolny do
    wybrania w innym terminie )

    Pozdrawiam Wioleta

  • 2. Data: 2003-10-31 17:31:59
    Temat: Re: Praca w Niedziele i Święta
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > Prosze o wykładnie przepisów Kodeksu Pracy jezeli ma mniejsce praca w
    > Niedziele lub Swięto ( czy musi byc zaplacone czy moze byc dzien wolny do

    art 139 precyzuje kiedy praca w niedzielę jest dopuszczalna

    Art. 140. Prawo do dnia wolnego od pracy

    § 1. Pracownikowi zatrudnionemu w niedzielę pracodawca jest obowiązany
    zapewnić inny dzień wolny od pracy w tygodniu. Pracodawca może udzielić dnia
    wolnego w zamian za pracę w święto.

    przepraszam za czcionkę, coś mi sie zablokowało :(

    JO

  • 3. Data: 2003-10-31 19:26:43
    Od: s...@W...onet.pl

> [...]
    > Prosze o wykładnie przepisów Kodeksu Pracy  jezeli ma mniejsce praca w
    > Niedziele lub Swięto ( czy musi byc zaplacone czy moze byc dzien wolny do

    Witam
    Każda praca jest opłacana. Jeżeli pracujesz ponad normy czasu pracy ustalone
    zgodnie z kp to należy Ci się dodatkowe wynagrodzenie za godziny nadliczbowe.
    Za pracę w niedzielę należy się dzień wolny od pracy w tygodniu, natomiast za
    pacę w święto pracodawca może udzielic dnia wolnego ( art 140 kp. )Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-11-02 10:45:48
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    teoria