PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Centrum Obsługi Kart

  • 1. Data: 2004-09-20 13:11:34
    Temat: Praca w Centrum Obsługi Kart
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Otrzymałem propozycję pracy w Centrum Obsługi Kart Płatniczych w banku, w
    którym odbywam praktyki. Praktykuję w nieco innym dziale no ale niech będzie...
    wiadomo o pracę trudno więc rozważam propozycję poważnie.
    Czy ktoś może ma doświadczenie w podobnej pracy (chodzi głównie o autoryzację
    kart itd.) i mógłby podpowiedzieć czy jest to praca ambitna, na czym polega i
    ile mniej więcej można z niej wyciągnąć.
    Nie liczę na kokosy ale wiadomo że gdybym chciał zarabiać 600 złotych to nie
    szedłbym na studia tylko zajął się sprzątaniem.
    Pozdrawiam wszystkich
    M.

  • 2. Data: 2004-09-20 13:25:46
    Temat: Re: Praca w Centrum Obsługi Kart
    Od: "ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl>

    > Nie liczę na kokosy ale wiadomo że gdybym chciał zarabiać 600 złotych to
    nie
    > szedłbym na studia tylko zajął się sprzątaniem.

    odwrotnie... za sprzątanie można więcej zarobić niż świeżo (długo) po
    studiach...
    ale jakoś trzeba zacząć...
    pozdrawiam
    ToM

  • 3. Data: 2004-09-20 15:57:56
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Otrzymałem propozycję pracy w Centrum Obsługi Kart Płatniczych w banku, w
    > którym odbywam praktyki. Praktykuję w nieco innym dziale no ale niech
    będzie...

    Wczoraj na gazeta.pl czytalem watek n.t. pracy w bankach.
    Sami sfrustrowani, zero tradycyjnej bankowej nobliwosci, tylko wciskanie
    klientom na sile kart.