PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii - zorganizowane grupy studenckie

  • 1. Data: 2002-03-17 11:53:27
    Temat: Praca w Anglii - zorganizowane grupy studenckie
    Od: "PhiDo \(Marcin F.\)" <m...@c...pl>

    Wraz z niewielka grupa studentow jestem zainteresowany podjeciem pracy
    wakacyjnej w Anglii, jednak nie mamy zadnego doswiadczenia w organizowaniu
    tego rodzaju wyjazdow. Czy istnieja biura pracy ktore zajmuja sie rekrutacja
    takich grup i organizowaniem transportu i zakwaterowania? Slyszalem ze
    JobCenter sie tym zajmuje. Czy ktos moglby ewentualnie podac linki to takich
    biur?

    Pozdrawiam

    Marcin F.

  • 2. Data: 2002-03-17 21:20:10
    Od: "KompanG" <b...@k...prv.pl>

    Witam,
    Jestem przedstawicielem brytyjskiej firmy London Training Centre. Mysle, ze
    moge Wam pomoc.
    Powiedz tylko czy macie konkretna prace na mysli, czy szukacie obojetnie
    czego.
    Powiedz tez ilu was jedzie, na jaki czas i kiedy wybieracie sie do UK.
    Zasadniczo koszt na jedna osobe wynosi u nas 700 funtow + dojazd, ale to
    zwraca sie max po 6 tygodniach pracy.
    Reszta to zysk dla Was. Jednak przy wiekszej ilosci chetnych mozliwe sa
    znizki z tych 700.
    Proponuje prace w hotelu, legalna oczywisce (z ubezbieczeniem KL,
    zakwaterowaniem i wyzywieniem) placa 25 zl/h, 40 h/tydzien.

    wiecej na stronie www.getinuk.com oraz u mnie odpowiedzi na wszelkie wasze
    pytania.

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella