PracaGrupypl.praca.dyskusje › Który fundusz ??

  • 1. Data: 2006-06-24 08:44:16
    Temat: Który fundusz ??
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Witam
    Stanąłem przed wyborem funduszu emerytalnego i w związku z tym chciałem
    zapytać jakie jest zdanie grypowiczów. Z tego co do tej poru szukałem
    doszedłem do wniosku że prawdopodobnie Generali albo ING
    Nationale-Nederlanden. A jakie jest wasze zdanie. Może jakiś inny??
    Z góry dzięki??

  • 2. Data: 2006-06-24 09:17:07
    Temat: Re: Który fundusz ??
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doszedłem do wniosku że prawdopodobnie Generali albo ING
    > Nationale-Nederlanden. A jakie jest wasze zdanie. Może jakiś inny??

    Poczytaj to:

    http://www.knuife.gov.pl/publikacje/raporty/rynek_of
    e_2005.pdf
    http://www.knuife.gov.pl/publikacje/raporty/rynek_of
    e_2004.pdf

    Zwróc uwage na stope zwrotu oraz pamiętaj że nic ci nie gwarantuje uzyskania
    identycznych lub lepszych zysków funduszy w przyszłości.

    JJJ.