PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2002-04-09 14:52:30
    Temat: CV po angielsku
    Od: "Marek Dobrucki" <m...@p...gazeta.pl>

    ostatnio znalazlem ogloszenie pl firmy programistycznej, ktora wymaga
    napisania CV po angielsku. Troche mnie to dziwi, bo praca w PL.
    Mam prosbe do grupowiczow. Moze mi ktos podeslac swoje albo przykladowe CV i
    list.

    Gwarantuje ze nie bede nic plagiatowal, poprostu koncze studia, mam pewne
    doswiadczenie programistyczne. Napisalem swoja wersje i nie jestem przekonany
    co do jej profesjonalizmu, stad moja prosba.

    dzieki, Marras

  • 2. Data: 2002-04-09 15:02:24
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: "Wojciech Adamczyk" <p...@s...gliwice.pl>

    Kiedys bylem w podobnej sytuacji. Na szczescie w internecie jest mnostwo
    stron (np. www.monster.com) na ktorych zobaczysz nie tylko przykladowe CV,
    ale i pare wskazowek jak opracowac wlasny, oryginalny styl - w koncu masz
    sie wyrozniac. Ja spedzilem troche czasu na poszukiwaniach (bylo to pare lat
    temu) i uwazam ze warto bylo. Dlatego goraco polecam przejrzenie kilku
    witryn (oczywiscie jesli czas na to pozwala).

    Pozdr.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-09 18:27:57
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>