PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po znajomości...BZDURA !!!! › Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    From: "Konop" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    Date: Sat, 23 Nov 2002 02:38:20 +0100

    Tak sobie obserwuje dyskusje szanownych grupowiczów na temat PRACY PO
    ZNAJOMOŚCI i sobie myśle :
    Jedna wielka bzdura, jestem z okręgu katowickiego , nie mam żadnych
    znajomości
    było ogłoszenie w GW , wysłałem za tydzien rozmowa , za następny druga , no
    i od poniedziłaku pracuje , a jest to moja druga praca NIE PO ZNAJOMOŚCI , i
    nie znoszę odpowiedzi typu " a bez wujka to ja pracy nie znajde " , bulsiet
    i tyle , a wspomne że nie mam jakiegoś tam super wykształcenia ,
    kwalifikacji , i innego tego typu dupereli , tzn. licenacjat , 1,5 roku na
    stacji banzynowej , znajomość branży ( chodzi o samochodówke),
    a teraz .....nie mówie hop , ale powinno być dobrze , przedewszystkim lepsza
    kasa, jakiieś szkolenia, furka, skórka i komórka [ bez zbędnych komentarzy]
    I PRZEDE WSZYSTKIM TRZEBA UWIERZYĆ W SWOJE UMIEJĘTNOŚCI
    a nie narzekanie, narzekanie, narzekanie......................

    Obudź się z myślą JESTEM BOGIEM :)
    ps. sorki za literówki ale jestem le't'ko zgięty
    --
    Pozdrowienia
    Konop