PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca po elektrotechnice

  • 11. Data: 2005-07-28 17:40:24
    Temat: Re: Praca po elektrotechnice
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    zasit napisał(a):
> [...]
    > wszelkie elektrocieplownie w trojmiescie nie zatrudniaja ludzi po
    > elektrotechnice no chyba ze jestes po mgr specjalnosc wytwarzanie energii
    > (1-2 moze co roku zostanie zatrudnionych)
    > szybciej panna ze znajomoscia francuskiego tam znajdzie zatrudnienie niz
    > fachowiec z branzy
    > praca w zakladach energetycznych tylko po znajomosci - wiadomo dobre zarobki
    > dobre perspektywy na dalsza prace
    > nadprodukcja studentow z papierkiem inz- co roku opuszcza cos kolo 40-50 izn
    > i do tego jakies 70-80 mgr wszyscy elektrotechnika
    > moi koledzy pracuja jako kelnerzy w restauracjach

    Witam. Nie obrażając Cię, ale jeśli poziom wiedzy jest identyczny jak
    sposób wyrażania Twojej opinii to z pewnością i kelnerem będzie Ci
    ciężko być.

    Mówisz po znajomości? A ja się dostałem i to na jedno a najwyższych
    stanowisk nie wliczając kierowniczych i wyżej.

    Jedno co było świetne, że rozmowa była na temat. Przemaglowano mnie z 5
    lat. Aktualnie i ja zadowolony i pracodawca również.

    > takze kolego zastanow sie czy naprawde warto
    > musisz juz teraz wiedziec ze studia to tylko sa po to aby miec tego inz malo
    > kto pracuje w swej branzy
    > 5-6 razy bedziesz zmieniac prace o ile ja wogole znajdziesz

    To fakt inżynier a mgr inż. w przypadku Politechniki Wrocławskiej i
    wydziału Elektrycznego to kolosalna róźnica w wiedzy.

    > a tak ogolnie to mozesz tego typu zapytanie zamiescic na forum
    > www.netelektryk.com
    > tam nawet byl jeden post z zarobkami to mniej wiecej sobie zobaczysz ile
    > ludzie zarabiaja

    I tam z pewnością piszą Ci którym się nie udało prawda?:)

    Pozdrawiam

    Przemek