PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca-okres próbny.

  • 1. Data: 2005-10-24 18:15:38
    Temat: Praca-okres próbny.
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Aktualnie jestem zatrudniona na okres próbny na 2,5 miesiaca potem słyszałam
    od kadrowej że po tym okresie jest podpisywana umowa na okres 1 roku jakiez
    było moje zdziwienie kiedy kierownik powiedział mi że nie na rok a na 3
    miesiace i to znowu na okres próbny. Prawdę mówiąc nic nie rozumiem czy
    mozna po okresie próbnym podpisac umowę znowu na okres próbny ?

    Z góry dziekuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-10-24 20:01:39
    Temat: Re: Praca-okres próbny.
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    ola w news:djj8au$7mg$1@news.onet.pl napisał(a):

    > czy mozna po okresie próbnym podpisac umowę
    > znowu na okres próbny ?

    Nie można.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-10-24 20:25:19
    Od: "pytajacy" <p...@p...com>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

    > Nie można.

    Co tam nie można, moja żona pracuje w bardzo dużej firmie oficjalnie na 1/4
    etatu a tak naprawdę na cały etat. Jak te cholery to robią nie mam pojęcia.
    Ot i mamy zagraniczny kapitał+bezrobocie+polskie prawo i kapitalnie
    rozwijająca się szara strefa.

  • 4. Data: 2005-10-24 20:27:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 24 Oct 2005 20:15:38 +0200, "ola"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >Prawdę mówi?c nic nie rozumiem czy
    >mozna po okresie próbnym podpisac umowę znowu na okres próbny ?

    Nie
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-10-24 20:29:03
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > Pięknego dnia Mon, 24 Oct 2005 20:15:38 +0200, "ola"
    > <d...@p...onet.pl> zakodował:

    > Nie

    Ta druga umowa moze byc w tym przypadku na czas okreslony. Mowiac "okres
    probny" mogli miec na mysli nie forme prawna umowy, tylko to, ze beda
    jeszcze pracownika przez 3 miesiace "wyprobowywac", zanim podpisza z nim
    umowe na dluzszy okres czasu. Umowa na czas okreslony rozni sie od umowy na
    okres probny m.in. tym, ze gdy jest krotsza od 6 miesiecy, nie mozna jej
    wypowiedziec.

    I.