PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to za roznica?

  • 1. Data: 2005-10-24 20:01:33
    Temat: Co to za roznica?
    Od: "pytajacy" <p...@p...com>

    Witam,

    Spóźniłem o tydzień przy zgłaszaniu do UP. Pani ogłosiła że jestem jakieś
    karencji trzy miesiące? Co to za różnica zasiłku i tak nie dostaję, ofert
    pracy i tak nie mają a ubezpieczenie leci z konta żony. Całe to zgłaszanie
    to bezsensowna jazda po to aby się podpisać. Po co te UP tak wogóle, pierdzą
    w stołki te urzędasy i wymądrzają się.

    Pozdro,

  • 2. Data: 2005-10-24 20:25:14
    Temat: Re: Co to za roznica?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "pytajacy" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to bezsensowna jazda po to aby się podpisać. Po co te UP tak wogóle,
    > pierdzą w stołki te urzędasy i wymądrzają się.

    Do UP rejestrujesz sie:
    - jesli masz prawo do zasilku i chcesz go pobierac
    - jesli chcesz miec ubezpieczenie zdrowotne, bo nie masz go z zadnego innego
    zrodla
    - jesli liczysz na to, ze UP znajdzie Ci prace
    - jesli chcesz wziac udzial w programach przeznaczonych dla bezrobotnych

    Jesli zaden z tych przypadkow nie ma miejsca, nie ma najmniejszego sensu
    rejestrowac sie w UP, bo nic nie zyskujesz, a tracisz czas i -jak widac -
    nerwy.

    I.

  • 3. Data: 2005-10-24 20:40:07
    Od: "pytajacy" <p...@p...com>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Jesli zaden z tych przypadkow nie ma miejsca, nie ma najmniejszego sensu
    > rejestrowac sie w UP, bo nic nie zyskujesz, a tracisz czas i -jak widac -
    > nerwy.

    Thx. Tak też myślałem, strata czasu.Lepiej dbać o własny tyłek na swój
    sposób.
    Hm. Ale jedno chyba zyskał UP! Poprawił statystykę!

  • 4. Data: 2005-10-24 23:17:56
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2005 22:25:14 +0200, Immona napisał(a):

> [...]
    > rejestrowac sie w UP, bo nic nie zyskujesz, a tracisz czas i -jak widac -

    I zawyzasz statystyki - a po co....
    Skresla cie i jednego bezrobotnego mniej.

  • 5. Data: 2005-10-25 05:43:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    pytajacy napisał(a):

    > Po co te UP tak wogóle, pierdzą
    > w stołki te urzędasy i wymądrzają się.

    Sfrustrowany jestes i czerpiasz sie...
    Czepiaj sie ustawodawcy,ze tak wymyslił a nie urzędasa, który zarabia na
    chleb

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 6. Data: 2005-10-25 20:35:16
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    pytajacy napisał(a):
> [...]
    > sposób.
    > Hm. Ale jedno chyba zyskał UP! Poprawił statystykę!

    Jak to poprawił? Mają teraz w ewidencji kolejnego bezrobotnego...

    chester

  • 7. Data: 2005-10-25 20:49:11
    Od: "pytajacy" <p...@p...com>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to poprawił? Mają teraz w ewidencji kolejnego bezrobotnego...

    Domyślam się że nie. Skreślili mnie z tej ewidendencji - "za
    niesubordynację" ;)

  • 8. Data: 2005-10-25 20:51:24
    Od: "pytajacy" <p...@p...com>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Sfrustrowany jestes i czerpiasz sie...
    żartujesz, raczej mnie to ubawiło - ta cała powaga tej Pani, kiedy mi
    oznajmiła.

    > Czepiaj sie ustawodawcy,ze tak wymyslił a nie urzędasa, który zarabia na
    A, to już inna para kaloszy...

  • 9. Data: 2005-10-25 21:34:21
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "pytajacy" <p...@p...com> wrote in

    > Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > żartujesz, raczej mnie to ubawiło - ta cała powaga tej Pani, kiedy mi
    > oznajmiła.

    przeczytaj jeszcze raz swoj pierwszy post w tym watku; ja go moge
    strescic tak: "wydaje mi sie, ze jak jestem bezrobotny to mam obowiazek
    sie zarejestrowac w UP; kto wymyslil takie porzadki??";

    po czym Immona Ci wyjasnila, ze rejestrowanie sie w UP nie jest zadnym
    obowiazkiem; wskazala rowniez kilka powodow, dla ktorych warto jest sie
    zarejestrowac; twierdzisz, ze nie zaden z tych powodow Ciebie nie dotyczy;

    z dwoch powyzszych akapitow wynika, ze w zwiazku ze swoja nieznajomoscia
    korzysci plynacych z dzialania UP, zupelnie niepotrzebnie udales sie do
    takiego UP;

    teraz twierdzisz, ze ubawila Cie procedura, ktora dla Ciebie rzeczywiscie
    nie ma zadnego znaczenia, ale ma kolosalne znaczenie dla setek tysiecy
    innych bezrobotnych;

    domyslam sie, ze ogolnie ogolnie ubawiaja Cie rozne procedury w roznych
    urzedach, jezeli tylko nie jestes nimi osobiscie zainteresowany; czyli
    gdybys nie mial samochodu, to by Cie pewnia ubawiala praca drogowki i
    bys sie pienil, ze drogowka pierdzi w stolki; gdybys nie korzystal z
    sadow, to by Cie ubawialy sady i bys sie pienil, ze sedziowie pierdza
    w stolki... itepe... tak??

    adas;