PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na chorobowym › Praca na chorobowym
    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca na chorobowym
    Date: Sun, 13 Apr 2008 17:48:47 +0200

    Witam

    Moja zona pracuje na umowe o prace w pewnej firmie, w ktorej rowniez
    pracuje ja (ale na umowe-zlecenie - wiec inne zasady). Od piatku (tego
    tydzien temu) do srody byla na zwolnieniu lekarskim (infekcja, ogolnie
    jakas grypa). W sumie juz kolo niedzieli byla zdatna do zycia, ale
    poniewaz miala zwolnienie to siedziala w domu. W srode bylem w pracy i
    wyszlo tak ze Zona przydalaby sie w pracy (trzeba bylo rozwiazac problem
    dla klienta z oprogramowaniem ktorym sie Zona zajmowala (na zasadzie ze
    tylko ona bedzie to mogla szybko naprawic) - wiec dostalem polecenie
    sprowadzenia jej do pracy. Zona przyszla i zostala na caly dzien.

    I tu jest moje pytanie - firma prowadzi ewidencje wejsc/wyjsc (lista,
    na ktora sie wpisujemy - sam podpis, bez godziny). Zona podpisala swoja
    obecnosc. Ale to byl ostatni dzien L4. Jak teraz powinien zachowac sie
    pracodawca? (mozliwe ze jeszcze nie widzial listy, ew nie zauwazyl
    podpisu). Czy cos moze grozic przy ew kontroli? Pytanie raczej
    teoretyczne, bo praktyka bedzie taka , ze sroda zostanie zonie policzona
    jako nadgodziny i dostanie dodatkowa kase za ten miesiac. Pytanie jest
    jak widza to przepisy podatkowe i kodeksu pracy.

    Pozdrawiam
    maverick