PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!

  • 1. Data: 2004-04-02 20:14:03
    Temat: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!
    Od: <m...@a...pl>

    Mam dla Ciebie niezłą ofertę pracy. Ja wkręciłem się do tego biznesu
    zupełnie niedawno bo jakiś tydzień temu a już zarobiłem 300zl, oczywiście
    jestem dopiero początkujący i dopiero się rozkręcam i nie poświęcam temu
    tyle czasu (ponieważ go nie mam). Wystarczy jeżeli masz stały dostęp do
    internetu i założony adres e-mail(nie chodzi tu o czytanie maili).Jeżeli Cię
    interesuje ta oferta zarobkowania to wyślij na adres m...@a...pl
    maila w temacie wpisując "oferta" a przekaże Tobie dalsze wskazówki.

  • 2. Data: 2004-04-02 20:59:01
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    a tak mnie jakoś zaciekawiło jak te pajace przekonują innych frajerów do
    płacenia kasy za nic, no i dostałam na nowy adres onetowy jego propozycję

    > jestem dopiero początkujący i dopiero się rozkręcam i nie poświęcam temu

    to fakt, jesteś początkujący a raczej nie skończyłeś podstawówki bo się
    podpisujesz pod równaniem następującym:

    Twój całkowity zarobek w tym wypadku czyni:

    200 + 2.000 + 20.000 + 200.000 = 222.220 złotych !!

    to jakiś nowy sposób dodawania czy jak?

  • 3. Data: 2004-04-02 21:30:52
    Od: <m...@a...pl>

    > a tak mnie jakoś zaciekawiło jak te pajace przekonują innych frajerów do
    > płacenia kasy za nic, no i dostałam na nowy adres onetowy jego propozycję

    Po pierwsze nie jestem pajacem a po drugie nikt nie kaze ci cokolwiek robic.
    W koncu mamy demokracje a jak nie chcesz kasy zarabiac to juz jest twoja
    prywatna sprawa.

> [...]
    > podpisujesz pod równaniem następującym:
    >
    > Twój całkowity zarobek w tym wypadku czyni:
    >
    > 200 + 2.000 + 20.000 + 200.000 = 222.220 złotych !!

    A teraz zaskoczę Cię bo podstawówkę skończyłem, liceum skończyłem, a że błąd
    jest to cóz errare humanum est. Nikt nie jest doskonały.

  • 4. Data: 2004-04-02 22:41:52
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A teraz zaskoczę Cię bo podstawówkę skończyłem, liceum skończyłem, a że
    błąd
    > jest to cóz errare humanum est. Nikt nie jest doskonały.

    Twoim błędem było to, że napisałeś na niewłaściwą grupe
    odpowiednia to: alt.pl.szukamfrajerow

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-04-02 22:59:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości
    > a tak mnie jakoś zaciekawiło jak te pajace przekonują innych frajerów do
    > płacenia kasy za nic, no i dostałam na nowy adres onetowy jego propozycję

    Ale tak przy okazji, to troche nieladnie jest cytowanie korespondencji, o
    ktora sie poprosilo na priwa.
    Co innego, jesli bierzesz udzial w dyskusji i jeden z dyskutantow zamiast na
    forum zasypuje cie nieproszonymi postami na priwa, a Ty to kopiujesz na
    forum i tam odpowiadasz, a co innego jesli prosisz o korespondencje
    prywatna a potem natrzasasz sie publicznie z otrzymanego listu.

    Wystarczylaby informacja, ze poprosilas o oferte i zgodnie z przewidywaniami
    jest to bezwartosciowe, a nie natrzasanie sie z pomylek matematycznych itp.

    krzysztof

    ---

  • 6. Data: 2004-04-03 00:15:33
    Od: "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl>

    > Mam dla Ciebie niezłą ofertę pracy. Ja wkręciłem się do tego biznesu
    > zupełnie niedawno bo jakiś tydzień temu a już zarobiłem 300zl,

    masz juz to w gotowce ?
    czy na jakims wirtualnym koncie heh ?

  • 7. Data: 2004-04-03 10:50:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <c4kqku$a5l$1@inews.gazeta.pl> :

    > Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale tak przy okazji, to troche nieladnie jest cytowanie korespondencji, o
    > ktora sie poprosilo na priwa.

    Zasady kultury vs. możliwość, że naciągnie [OSZUKA] zdesperowanego
    bezrobotnego? ;) Nie zauważyłeś, że na tym bazują "naciągacze"? - kiedyś
    takiego jednego chciałem ze schodów spuścić [pierwszy raz w życiu bym
    komuś przypierdolił], bo kiedy grzecznie stwierdziłem "nie dziękuję" za
    ofertę "wparcia domu dziecka" i zamknąłem drzwi, to mi zaczął coś
    bełkotać o kulturze - drzwi oczywiście nie otworzyłem, bo bym zabił, a
    moje 100 kg jest do tego zdolne. ;)
    JEŻELI KTOŚ OBIEKTYWNIE PROPONUJE GODZIWY ZAROBEK, TO NIE MUSI SIĘ
    WSTYDZIĆ WŁASNEJ KORESPONDENCJI - w przeciwnym razie trzeba chwasta
    "wyrwać". Dlaczego uważasz, że autor tej "genialnej" oferty powinien się
    wstydzić własnego biznes planu?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2004-04-03 14:13:29
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    Według mnie masz mylne zdanie na temat korespondencji prywatnej. Oferta
    naciągacza nie jest czymś poufnym. A naśmiewanie się z błędu matematycznego
    jest jak najbardziej na miejscu bo może gość rzeczywiście nie potrafi liczyć
    i stracił te 300zł, co to je zadeklarował jako zysk.

  • 9. Data: 2004-04-03 16:21:26
    Od: <m...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > masz juz to w gotowce ?
    > czy na jakims wirtualnym koncie heh ?

    Jakbym nie miał tej kasy w "żywej " gotówce to nie pisałbym że zarobiłem
    tylko wdepnąłem w niezłe g....

    I tak jak już pisałem jestem tylko człowiekiem i zdarzają się mi popełniać
    błedy w obliczeniach jak każdemu ale to nie jest od razu powód żeby się ze
    mnie zlewać. Tyle pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-04-03 19:32:35
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > WSTYDZIĆ WŁASNEJ KORESPONDENCJI - w przeciwnym razie trzeba chwasta
    > "wyrwać". Dlaczego uważasz, że autor tej "genialnej" oferty powinien się

    Ta oferta jest faktycznie genialna :) Jeżeli ktoś załapał się na godziwy
    zarobek, to proponowanie tego innym sugeruje działalność charytatywną
    autora oferty :)) Z drugiej strony, skoro sprawa śmierdzi rozsyłaniem spamu,
    to nazwanie spamera dystrybutorem raportów internetowych, przypomina nazwanie
    ciecia gospodarzem domu - to samo, ALE JAK BRZMI :)

    Marek