PracaGrupypl.praca.dyskusje › Power Media Wrocław

  • 1. Data: 2007-07-25 05:29:30
    Temat: Power Media Wrocław
    Od: " tim" <t...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś z was pracuje, pracował lub przechodził rekrutacje do Power Media we
    Wrocławiu? Jeśli tak to podzielcie sie wrażeniami i opiniami na temat tej firmy
    z gory dzieki
    tim

  • 2. Data: 2007-07-25 06:15:11
    Temat: Re: Power Media Wrocław
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    tim pisze:
> [...]
    > Wrocławiu? Jeśli tak to podzielcie sie wrażeniami i opiniami na temat tej firmy

    A to może jeszcze podziel się o jakie stanowisko się rozchodzi bo
    podejrzewam że nikt nie przechodził ich wszystkich rekrutacji.

  • 3. Data: 2007-07-25 09:28:33
    Od: " " <l...@g...pl>

    Power Media to typowy headhunter. Jeżeli idziesz do nich na rozmowę to nie
    po to żeby pracować dla nich, tylko chcą cię wkręcić do jakiejś firmy, np.
    do Siemensa. Ale bez sensu to jest, będziesz jeździł na kilka rozmów a potem
    albo i tak nic z tego nie wyjdzie albo cię oszukają - dostaniesz mniej kasy
    niż gdybyś poszedł bezpośrednio do firmy, która cię interesuje.

  • 4. Data: 2007-07-25 12:53:54
    Od: Piotr <p...@n...peel>

    tim pisze:
> [...]
    > Wrocławiu? Jeśli tak to podzielcie sie wrażeniami i opiniami na temat tej firmy

    Szerokim lukiem kolego omijaj powermedia podobnie jak firme rinf. Chyba,
    ze nie zalezy Ci na zarobkach a na samej pracy. ;)

  • 5. Data: 2007-07-25 15:37:06
    Od: "blount" <b...@o...to.tez.pl>

    <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > kasy
    > niż gdybyś poszedł bezpośrednio do firmy, która cię interesuje.

    Gdyby to był tylko typowy headhunter, byłoby pół biedy. Sęk w tym, że to nie
    tylko rekrutacja pracowników dla innych firm, ale przede wszystkim
    zatrudnianie ich i wynajmowanie tym firmom. Nie polecam, chyba że nie ma
    innego wyjścia.

    Regards,
    Jakub

  • 6. Data: 2007-07-25 16:31:17
    Od: r2r <i...@o...pl>

    tim napisał(a):
> [...]
    > Wrocławiu? Jeśli tak to podzielcie sie wrażeniami i opiniami na temat tej firmy

    Ja byłem (admin linuxa): przepytywał mnie gostek (student jak się
    okazało) - pracy u/od nich oczywiście nie dostałem więc nie powiem jak z
    zarobkami itp., no i w związku z tym nie mogę mieć dobrego zdania na ich
    temat.

    Całkiem inaczej się rozmawia z takimi "specjalystamy" niż z człowiekiem,
    który faktycznie szuka kogoś do pracy - kilka razy szukałem i
    znajdowałem pracę i takie jest moje zdanie.

    Dla mnie takie firmy to pic na wodę. Odradzam.

  • 7. Data: 2007-07-26 20:55:06
    Od: trele.molere <t...@o...pl>

    On Wed, 25 Jul 2007 05:29:30 +0000 (UTC), " tim"
    <t...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś z was pracuje, pracował lub przechodził rekrutacje do Power Media we
    >Wrocławiu? Jeśli tak to podzielcie sie wrażeniami i opiniami na temat tej firmy

    Ja z ciekawosci kiedys wyslalem im cv, w ktorym wyraznie byly
    osiagniecia jako programisty. A oni do mnie wysylaja oferty na
    testera. Ogolnie mlode panienki, zle dobierajace wymagania osob do
    wymaganych stanowisk. Nie polecam.

    pzdr