PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...

  • 1. Data: 2003-02-09 23:14:15
    Temat: Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
    Od: "Robert Sęczkowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Łódzkim. W związku z
    tematem mojej pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące osobowości,
    związków małżeńskich i relacji rodziców z dziećmi. Poszukuję par z pierwszym
    dzieckiem w wieku do ok. 12 miesięcy, które zechcą mi pomóc i wypełnią
    odpowiednie kwestionariusze. Zależy mi na przebadaniu jak największej liczby
    par, dlatego też ważna jest dla mnie każda para.
    Jeżeli Was to nie dotyczy to być może znacie kogoś kto byłby w stanie mi
    pomóc. Proszę o odpowiedź na mój email: r...@w...pl
    Ze swej strony zapewniam o tym, iż badania są anonimowe, a wyniki
    wykorzystane w pracy podane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach.
    Na życzenie zobowiązuję się poinformować o wnioskach płynących z
    mojej pracy zaraz po jej ukończeniu.
    Za każdą pomoc będę wdzięczna
    Małgorzata Kluska