PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)

  • 31. Data: 2007-05-25 10:59:25
    Temat: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Pavlick wrote:

    > Pracuję jak najbardziej, co prawda nie w ZP ale daję radę.

    Czyli w domu nakręcasz ludzi na piramidkę, czy jedyną rzeczą na którą stać
    twoją firmę to neostrada?

  • 32. Data: 2007-06-14 19:00:42
    Od: Bartsmz <n...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 May 2007 12:39:37 +0200, W33 wrote:

    [ciach]
    Cos mnie sie zdaje, ze musisz zmienic branze, bo niestety, ale nie we
    wszystkich znajdziesz to czego oczekujesz...
    Pewnie IT (z wlasnego doswiadczenia) byloby odpowiednie. Ludzi na poziomie
    nie znajdziesz wszedzie....