PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za kolportaż??

  • 1. Data: 2004-01-05 21:18:58
    Temat: wynagrodzenie za kolportaż??
    Od: "użytkownik" <s...@o...pl>

    Mam pytanie
    Dostałem (prawie) ofertę kolportażu plakatów i chciałbym wiedzieć jakie jest
    średnio wynagrodzenie przy takiej pracy?
    Chciałbym wiedzieć, na jakie wynagrodzenie mogę przystać i jakie
    zaproponować gdy pracodawca zapyta o moją propozycję???

  • 2. Data: 2004-01-05 22:17:56
    Temat: Odp: wynagrodzenie za kolportaż??
    Od: "dorota" <d...@p...onet.pl>

    Czy mogłabym sie dowiedziec w jakim miescie jest ta praca i czy sa wolne mie
    jsca?????

  • 3. Data: 2004-01-07 20:32:48
    Temat: Re: wynagrodzenie za kolportaż??
    Od: s...@o...pl

    > Czy mogłabym sie dowiedziec w jakim miescie jest ta praca i czy sa wolne mie
    > jsca?????

    Praca jest w rejonie Katowice - Chorzów - Sosnowiec - Bytom i pobliskie miasta.
    Jezeli chodzi o wolne miejsca to chyba już nie ma (sam nie wiem czy dostanę ale
    jak by co to możemy podzielić sie robotą i wynagrodzeniem) .Myślę, że nie
    powinno z tym byc większego problemu;)