PracaGrupypl.praca.dyskusjePora dnia na spotkanie w/s pracy? › Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    From: "Marcin" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pora dnia na spotkanie w/s pracy?
    Date: Tue, 18 Nov 2008 12:06:12 +0100

    Witam wszystkich serdecznie.
    Za dwa dni mam spotkanie w sprawie rozmowy kwalifikacyjnej. Zwolniło się
    jedno miejsce i rekrutujący zapytał, czy nie chcę spotkac się wcześniej.
    Pierwotnie umówiłem się na 17.00.

    Spotkania odbywają się przez cały dzień i trwają ok. 45 minut.
    Która częśc dnia jest lepsza dla rekrutowanego: początek (nie wydaje mi
    się), środek, czy koniec dnia. Stanowisko specjalistyczne, stąd należy się
    spodziewać omawiania dużej ilości szczegółów - do tego przydałby się trzeźwy
    i niezmęczony umysł.
    Z drugiej strony, wierzę, że mam na tyle przekonujące argumenty, iż mój
    wstępnie założony termin będzie najwygodniejszy (wszedł, przekonał, przyćmił
    innych), ale czy przypadkiem nie będzie tak, że ktoś przede mną olśni
    rekrutera a ten zmeczony całym dniem rozmów założy sobie za wczasu, że pani
    z godz. 12.00 jest najlepszym pracownikiem i będzie trwał w tym przekonaniu
    do końca, nawet w kontekście, przyjmijmy, powalającego kandydata ;)). Celowo
    przejaskrawiam, chcąc podkreślić problem.

    A może rekrutujący są przygotowani na takie maratony i pora dnia jest im
    całkowicie obojętna? Co myslicie?

    Marcin