PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska

  • 1. Data: 2003-01-15 17:48:21
    Temat: Polska
    Od: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>

    Polska
    Oto znajdujemy się w świecie absurdu. Kraj w którym co piąty mieszkaniec
    stracił życie w czasie drugiej wojny światowej, którego 1/5 narodu ,żyje
    poza granicami kraju i w który co 3 mieszkaniec ma 20 lat - kraj brutalnie
    oderwany od wiekowych tradycji, który odbudował stolicę wg. obrazów
    Canaletta, a stare miasto odtworzył jak nowe. Kraj który ma dwa razy więcej
    studentów niz Francja, a inżynier zarabia tu mniej niż przeciętny robotnik.
    Kraj, gdzie człowiek wydaje dwa razy więcej niż zarabia, gdzie przeciętna
    pensja nie przekracza ceny trzech par dobrych butów, gdzie jedocześnie nie
    ma biedy, a obcy kapitał pcha się drzwiami i oknami .Kraj w którym
    koncesjami rządzą monopoliści. Kraj w którym cena samochodu równa się
    trzyletnim zarobkom, a mimo to trudno o miejsce na parkingu. Państwo w
    którym można sobie kupić chodniki, postawić parkomat i płacić państwu 10 %
    podatku od zysku. Kraj w którym rządzą byli socjaliści. W którym święta
    kościelne są dniami wolnymi od pracy, gdzie otrzymanie paszportu do niedawna
    stanowiło problem a mimo to ponad 3,5 mln obywateli rocznie wyjeżdza za
    granicę. Cudzoziemiec musi tu zrezygnować z jakiejkolwiek logiki jeśli nie
    chce stracić gruntu pod nogami. Dziwny kraj, w którym z kelnerem można
    porozmawiać po angielsku, z kucharzem po francusku, a z ministrem lub
    jakimkolwiek urzędnikiem państwowym tylko za pośrednictwem tłumacza. Polacy
    jak Wy to robicie ?

    no właśnie..?

    --
    Pozdrowka

    *Xyladecor*

  • 2. Data: 2003-01-15 17:54:32
    Temat: Re: Polska
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com> wrote in

    /ciach.../

    > Polacy jak Wy to robicie ?

    W jakim celu cytujesz te starocie ?

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-01-15 17:55:03
    Od: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim celu cytujesz te starocie ?

    Bo historia lubi się powtarzać.

    --
    Pozdrowka

    *Xyladecor*

  • 4. Data: 2003-01-15 20:14:20
    Od: "Qba" <q...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-01-16 08:27:53
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Qba napisał(a):

> [...]

    A Ciebie nikt nie uczyl, ze trza ciac posty?

    Chyba do tego elaboratu nalezy dopisac: co 3-ci Polak nie potrafi
    korzystac z newsow...

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]