PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pokolenie 1200 brutto

  • 1. Data: 2005-09-27 10:16:16
    Temat: Pokolenie 1200 brutto
    Od: Domin <d...@o...pl>

    Artykul jak artykul... ale te komentarze...
    http://relaz.o2.pl/magazyn-artykul.php?id=465
    Pozdrawiam
    Domin

  • 2. Data: 2005-09-27 12:48:37
    Temat: Re: Pokolenie 1200 brutto
    Od: d...@g...pl

    > Artykul jak artykul... ale te komentarze...
    > http://relaz.o2.pl/magazyn-artykul.php?id=465
    > Pozdrawiam
    > Domin

    Ja jestem pokoleniem 800 zlotych brutto i nie jestem wsciekly. :)
    Jesli sie komus nie podoba to niech jedzie do Brytoli i niech nie marudzi.

  • 3. Data: 2005-09-27 12:53:46
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Uzytkownik "Domin" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Artykul jak artykul... ale te komentarze...
    > http://relaz.o2.pl/magazyn-artykul.php?id=465

    Ja tam nie widze nic odkrywczego ani ciekawego zarówno w artykule jak i w
    komentarzach.
    Wszedzie takich tekstów pelno.

    vertret

  • 4. Data: 2005-09-27 14:46:30
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Uzytkownik "Domin" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Artykul jak artykul... ale te komentarze...
    > http://relaz.o2.pl/magazyn-artykul.php?id=465

    ehh, autor poszedl na totalna latwizne- zrobic artykul z watku forumowego to
    nie sztuka, tym bardziej ze temat "pokolenie 1200 brutto" byl przez ostatni
    tydzien promowany na gazetowym forum "ciekawych". Zdaje sie zreszta, ze
    redaktor nie zadal sobie trudu by znalezc rozmówców innych niz wypowiadajacy
    sie na forum.

    pozdr
    Asiek

  • 5. Data: 2005-09-27 14:58:58
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    Uzytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tydzien promowany na gazetowym forum "ciekawych". Zdaje sie zreszta, ze
    > redaktor nie zadal sobie trudu by znalezc rozmówców innych niz

    Moze 1200 PLN brutto zarabia.

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-09-27 15:12:33
    Od: "ewa iwasieczko" <e...@v...pl>

    >Ja jestem pokoleniem 800 zlotych brutto i nie jestem wsciekly. :)
    >Jesli sie komus nie podoba to niech jedzie do Brytoli i niech nie marudzi.
    >
    >hm calkiem ciekawe podejscie a jesli sie ma dzieci na utrzymaniu i meza
    pijaka to co wtedy masz jakis pomysł
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2005-09-27 15:31:57
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisal w wiadomosci

    > Moze 1200 PLN brutto zarabia.

    To go nie zwalnia od rzetelnego podchodzenia do pracy.

    pozdr

  • 8. Data: 2005-09-27 17:27:20
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "ewa iwasieczko" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > pijaka to co wtedy masz jakis pomysł

    A dlaczego on ma mieć pomysł a nie ta co ma tego męża?

    vertret

  • 9. Data: 2005-09-27 17:28:52
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To go nie zwalnia od rzetelnego podchodzenia do pracy.

    Jak to go nie zwalnia? A słyszałeś nic o "godnym zarobku"? :)

    vertret

  • 10. Data: 2005-09-27 17:30:37
    Od: Lukasz Sczygiel <j...@a...pl>

    vertret wrote:

    > Uzytkownik "Domin" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >

    > Ja tam nie widze nic odkrywczego ani ciekawego zarówno w artykule jak i w
    > komentarzach.
    > Wszedzie takich tekstów pelno.

    A mnie zastanawia skad gostek wzial te ceny 4x wieksze na zachodzie.
    Z tego co wiem to w europie wiekszosc zarcia, elektroniki itp. jest w
    podobnej cenie do tego co mamy tutaj. Jedynie mieszkania sa te 3-4 x
    drozsze....