PracaGrupypl.praca.dyskusjePodziękowanie › Podziękowanie
  • Data: 2003-10-09 10:25:58
    Temat: Podziękowanie
    Od: "maicke" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Właśnie wpadł do mnie znajomy i pokazuje mi odpowiedź z gdańskiej firmy
    Secespol w sprawie pracy (było ogłoszenie w "wyborczej") Wysłał dokumenty i
    co.......

    Trzymam przed sobą kartę na której pisze:
    "B.Dziękujemy za zainteresowanie ...ble ble ...i dalej - a także za
    przybycie na rozmowę kwalifikacyjną"..

    Niby nic nadzwyczajnego, ale on nie był u nich na rozmowie w kwalifikacyjnej
    !!! :-)))
    Tak więc cała ta rekrutacja to był pic na wodę, fotomontaż..
    Ma właśnie pięknego maila napisać do nich, co o tym myśli..

    Pozdrawiam
    maicke