PracaGrupypl.praca.dyskusjePodjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie) › Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    From: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    Date: Wed, 17 Mar 2004 18:53:49 +0100

    Dzień dobry
    Wczoraj miałem test do pracy w ARiMR przy obsłudze wniosków pytania były
    proste wiec na 99% prace bedę miał (każdy kto zdła miał zapewnioną).
    Dostaliśmy także kilka formularzy do wypełnienia i tu mam kilka wątpliwośći
    w których mam nadzieję grupowicze mi pomogą
    1. Ubezpieczenie- obecnie jestem ubezpieczony w KRUS-ie czy mam zrezygnować
    z tego (powiadamiać ich) czy zostanę przeniesieny automatycznie czy
    (zważywszy zę to praca tylko na 4 m-ce a potem zapewne powrót do pracy w
    gospodarstwie u starszych i dalsze szukanie pracy) nierobić sobie kłopotu i
    wypełnić ten wniosek do ZUS-u jednocześnie bedę opłacał składki w KRUSie
    2. Niejestem pewien (ponieważ patrząc teraz w dokumenty niemoge znaleść)
    trzeba dostrarczyć siwdectwo pracy?
    W czasie studiów pracowałem przez 1 miesiąc przy wprowadzaniu danych wiec
    jeżeli byłoby wymagane to swiadectwo wspominać otym ajeżeli tak w jaki
    sposób takie świadectwo zdobyć
    3. Pytałem sie w gminnym banku spółdzielczym o założenie konta w celu
    przelewów wypłaty i powiedzieli mi że konto moge zalożyć dopiero gdy bedę
    miał prace - to standart czy w innych bankach można założyć na innych
    zasadach (numer konta musze podać do tych dokumentów) jeszce jakieś PKO jest
    w naszej gminie ale do Warszawy tylko 50 km wiec może w jakims innym banku
    bedzie mniej problemow
    (Niepytajcie mnie ile będę zarabiła bo jeszcze dokładnie nieweim mam 2
    wersje niewiem która prawdziwa ale to jest najmniej ważne chce podjąć prace
    aby nabysć doświadczenie)

    Mam ndzieję że te pytania nie będą dla was tak zabawne że odpowiecie mi na
    nie.
    A jeżeli chcielbyście mnie odełać gdzieć to prosze o dokładne namiary a nie
    do pana google ponieważ mam tylko modem i z pakietu TP zostało mi 5h a to
    dopiero połowa miesiąca :-)