eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePodejście ludzi do pracy › Podejście ludzi do pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !newsfeed.ision.net!ision!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de
    !newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-f
    or-mail
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podejście ludzi do pracy
    Lines: 39
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <_jfpd.42835$ha.26983@news.chello.at>
    Date: Thu, 25 Nov 2004 06:53:46 GMT
    NNTP-Posting-Host: 84.10.80.216
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1101365626 84.10.80.216 (Thu, 25 Nov 2004 07:53:46 MET)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2004 07:53:46 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:133174
    [ ukryj nagłówki ]

    Czytając wątek o koledze z pracy, który z drobnymi błędami idzie do szefa,
    ja mam taką sytuację w pracy:

    Kolega zapomina co się do niego mówi.
    Przykładowo, ma zatelefonować i zapytać się o kilka rzeczy. Telefonuje i
    bardzo często zapomni jedno lub dwa z tych pytań zadać. Po kilku minutach
    musi więc znowu zatelefonować do tej samej osoby i zadać te nie zadane
    pytania.
    Zadania do wykonania często wylatują mu z głowy.
    Jest to zjawisko częste. Natomiast jakieś ciekawostki spoza pracy pamięta
    znakomicie.

    Ja na przykład zajmuję się wysyłaniem korespondencji. Ludzie produkują
    papiery, a ja wysyłam je na adresy ludzi. Zdecydowana większość blisko 95%
    adresów to adres zameldowania osób, jednak 5% ludzi ma adresy
    korespondencyjne i tak się zastanawiam, czy ja jako ten wysyłający
    powinienem każdą korespondencję jeszcze raz sprawdzić czy aby ten człowiek
    życzy sobie na adres korespondencyjny ?
    Nadmieniam, że ludzie produkujący papiery pracują na teczkach osobowych i
    odkładają je na miejsce potem, a ja aby sprawdzić muszę znowu tę tęczkę
    wyjąć.

    Kolejna sprawa to taka, że pewne informacje potrzebne do rozmów
    telefonicznych są przyczepione magnesem do tablicy. Tablica jest ogólnie
    dostępna, może nie jest widoczna z każdego punktu biura, ale zerknięcie na
    tablicę to kwestia 1-2 sekund. Jesli kolega z pracy czy koleżanka dzwoni do
    drugiego i pyta o coś co jest na tablicy to co odpowiadać?
    Udzielić odpowiedzi na pytanie ? Odpowiedź jest krótka: 1-2 słowa
    czy skierować na tablicę typu: "-Spójrz na tablicę."
    Sytuacje takie powtarzają się nagminnie.

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1