PracaGrupypl.praca.dyskusjePo jakim czasie zasiłek???? PILNE › Po jakim czasie zasiłek???? PILNE
    From: "Darek" <d...@c...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Po jakim czasie zasiłek???? PILNE
    Date: Wed, 20 Feb 2008 11:06:43 +0100

    Witam szanownych grupowiczów i prosze o pomoc.

    Przed chwila dzwonoiłem do Urzędu Pracy i chciałem uzyskac info odnośnie
    zasiłku.
    W trakcie 5 minutowej rozmowu Pani, która ze mną rozmawiała strasznie
    miotała się w zeznaniach i tak naprawde nie wiem na czym stoję.
    Problem:
    Pracuję na czas nieokreślony. Odchodzę z firmy za porozumieniem stron z
    dniem 29.02.2008.
    Od 1 marca podejmuje nową pracę za lepsza kasę ale narazie na czas określony
    3 miesięcy.
    Czy jeżeli po tych trzech miesiącach nowy pracodawca nie będzie chciał
    podpisac kolejnej umowy lub mi tam się nie spododa i umowa wygaśnie to po
    jakim czasie nabywam prawo do zasiłku??
    Pani, która udzielała mi odpowiedzi twierdziła najpierw, że po trzech
    miesiącach na okres 9 miesiecy, za chwilę zmieniła zdanie i stwierdziła, że
    po 7 dniach od rejestracji.
    Ogolnie odniosłem wrażenie,że nie była za bardzo kompetentna.
    Nie potrafiła podać mi podstawy prawnej, która reguluje to zagadnienie.
    Proszę Państwa o pomoc, wyjaśnienie problemu i podanie ewentualnej podstawy
    prawnej.

    Pozdrawiam
    Darek

    --
    Odpowiadając na priv w adresie pomiń ciach.