PracaGrupypl.praca.dyskusjePlany sprzedaży - wyzysk ??? › Plany sprzedaży - wyzysk ???
    From: cometa <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Plany sprzedaży - wyzysk ???
    Date: Wed, 07 Dec 2005 20:54:59 +0100

    Witam,
    firma, której pracuje ustala mi co miesiąc plany sprzedaży.
    Kiedy sprzedaje więcej niż założony jest plan dostaje prowizje i
    to mnie cieszy i motywuje, lecz w następnym miesiącu plan mam już
    większy i kiedy go nie wykonam mam stałą pensję bez prowizji mimo, że
    firma zarobiła więcej niż w poprzednim miesiącu.
    Dlaczego pracodawcom zależy na tym żeby pracownicy nie zarabiali?
    Czy tak jest we wszystkich firmach?

    Przecież im więcej ja zarabiam tym więcej zarabia firma bo więcej
    sprzedaje.

    Czy takie nieuzasadnione podnoszenie planu jest zgodne z prawem ?
    Czy to jest wyzysk ?

    PS: mogę ciężko pracować dla uczciwego pracodawcy, zna ktoś takiego?

    pozdrawiam
    sidcom