PracaGrupypl.praca.dyskusjePisze wypowiedzenie i sie zgubilem - !hilfe! › Pisze wypowiedzenie i sie zgubilem - !hilfe!
    From: "Tomasz Pielech" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pisze wypowiedzenie i sie zgubilem - !hilfe!
    Date: Mon, 2 Jun 2003 18:21:52 +0200

    Witam.

    Wlasnie pisze ten wniosek czy podanie (kurcze mam nadzieje
    ze wciagu godziny mi ktos pomoze). Naczytalem sie roznych
    takich z internetu. Troche przejrzalem archiwum no i
    pustka w glowie.

    Powiem wszystko po kolei.
    1. Pracowalem w firmie jako staz od listopada do kwietnia.
    2. Dali mi absolwenta od 1 maja do grudnia (na 95% - nie mam
    umowy pod reka).
    3. Mam juz dosyc - za duzy stres. No i wogole wszystko nie
    tak jak mialo byc. Wlasciwie to sobie nie radze. No a przede
    wszyskim praca ma nic wspolnego z moimi kompetencjami
    zawodowymi :). Pracuje jako ksiegowa, a jestem informatykiem.
    4. Musze dzisiaj (teraz czyli juz) napisac to wypowiedzenie.
    No ale oczywiscie nie musze go wreczac pracodawcy.

    Napisalem na razie.
    "Proszę o rozwiązanie ze mną umowy o pracę w trybie ustawowym
    z dniem ". (potem bedzie "za porozumieniem stron").
    Po pierwsze nie wiem co to jest tryb ustawowy, tzn. domyslam
    sie ze chodzi o dwa tygodnie. Ale czy jesli tak napisze to czy
    jest szansa, ze jutro bede nie robotny (jesli oczywiscie pracodawca
    sie zgodzi).
    No i tez nie wiem co napisac "z dniem". Zalezy mi zeby rozwiazac
    umowe jak najszybciej.

    Acha no i jeszcze jedno czy ja moge rozwiazac ta umowe ???
    Z tego co mi sie zdaje to jest tam zapis o 2 tyg okresie
    wypowiedzenia no ale kurcze jak nie ma ??

    No i jeszcze nie wiem jednego.
    Jak to jest. Jesli pisze, zeby mnie rozwiazali z dniem dzisiejszym
    i dostaje 2 tyg wypowiedzenia to przez te 2 tyg musze przychodzic
    do pracy ??

    Mam nadzieje, ze mnie ktos zrozumie.

    Moze ktos napisze jak to skutecznie przeprowadzic - jestem
    zdeterminowany, myslalem o tym juz w marcu, ale wtedy mialem
    staz no i nie bylo tak jak teraz.

    Z gory dzieki za kazde slowo.

    --
    Pzdr. Tomasz.