PracaGrupypl.praca.dyskusjePisać "wyższe" czy nie? › Pisać "wyższe" czy nie?
  • Data: 2002-07-22 20:19:22
    Temat: Pisać "wyższe" czy nie?
    Od: "Grzegorz B." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Sytuacja jest taka: jestem obecnie na X sem. studiów dziennych. Piszę
    magisterkę i szukam jednocześnie pracy.
    Moje pytanie jest takie: czy mogę pisać w ankietach osobowych, że mam
    wyższe wykształcenie, które właściwie jest tuż,tuż? Pytam, bo chciałbym
    uniknąć sytuacji, w której pracodawca przy segregacji podań, przeglądając
    tylko rubrykę "wykształcenie", odłoży moje na kupkę ludzi, którzy faktycznie
    mają wykształcenie średnie i nic poza tym.
    Ewentualnie jakie mogą być konsekwencje takiego "oszustwa"?
    Dodam jeszcze, że wcześniej skończyłem technikum i nie zrobiłem po
    drodze żadnego licencjata, czy też inżyniera, bo wtedy nie byłoby
    problemu...
    Grzegorz