PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca

  • 1. Data: 2003-02-16 22:57:35
    Temat: Pierwsza praca
    Od: "Twardy" <t...@c...pl>

    Jeszcze jedno pytanko, jak maja sie sprawy obecnie z "pierwsza praca" dla
    absolwentow. Czy podejmujac teraz stala prace (jestem na 10 semestrze) moge,
    a w szczegolnosci moj pracodawca na cos takiego liczyc?

    Jeszcze raz dzieki za info

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-02-16 23:54:40
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: "Deidre" <o...@p...fm>

> [...]
    moge,
    > a w szczegolnosci moj pracodawca na cos takiego liczyc?

    program 1-wszej pracy dotyczy absolwentow tylko i wylacznie... tzn aby ten
    program cie objął musisz miec dyplom ukonczenia studiów

    Dei

  • 3. Data: 2003-02-18 10:45:11
    Temat: Odp: Pierwsza praca
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Jeszcze jedno pytanko, jak maja sie sprawy obecnie z "pierwsza praca" dla
    > absolwentow. Czy podejmujac teraz stala prace (jestem na 10 semestrze)
    moge,

    Z tego co mi sie wydaje to zeby skorzystac z jakiego kolwiek programu dla
    absolwentow nie mozna przez ostatni rok nauki pracowac.
    > a w szczegolnosci moj pracodawca na cos takiego liczyc?

    pracodawca zatrudniajac cie na normalna umowe nie bedzie mogl ci jej pozniej
    przerobc na umowe absolwencka lub tez jakas refundowana przez urzad.

  • 4. Data: 2003-02-18 19:37:58
    Od: "Twardy" <t...@c...pl>

    ok dzieki
    Użytkownik Tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych