PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Manager › Pani Manager
    From: "Agnes" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pani Manager
    Date: Tue, 27 Aug 2002 10:35:05 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@130-tor-2.acn.waw.pl

    Pewna pani manager ze sklepu "Marks&Spencer" w Warszawie nie liczy sie z
    nikim.
    Umowila sie ze mna na rozmowe kwalifikacyjna na godz 11.30. Zreszta nie
    tylko ze mna, przyszla jeszcze jedna dziewczyna.
    Utwierdzila mnie w rozmowie telefonicznej, ze ma wiele miejsc do obsadzenia.
    Jak sie okazalo na miejcu, wyjechala ona przed godz. 11 i niestety nie zdazy
    wrocic i prosze zostawic swoje CV /oczywiscie moje CV juz miala, bo jakos do
    mnie zadzwonila/. Oczywiscie wiecej juz nie zadzwonila.
    Teraz wiem, ze w ten sposob wlasnie straszy ona swoje pracownice /prowadzac
    niby nowy nabor do sklepu/. Pracownice widzac nas byly ciezko wystraszone.
    Wiec cel zostal osiagniety.
    Denerwuja mnie tacy ludzie, ktorzy z nikim sie nie licza, ida po trupach do
    celu. Ambitne pani manager. Wykorzystywanie bezrobocia do wszystkich swoich
    celow, deptanie po uczuciach ludzi.
    Jak sie pozniej dowiedzialam owa pani slynie z tego, ze zastrasza swoich
    pracownikow.
    Niech wiec bedzie to tez przestroga dla innych osob, ktore beda mialy to
    "szczescie" i trafia na taka rozmowe.

    Pozdrawiam
    Agnes