PracaGrupypl.praca.dyskusjePŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!! › PŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!!
    From: "michał t" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: PŚ.MT.AutomatykaIRobotyka.wybieram specjalność.pomocy!!!
    Date: Sat, 26 Apr 2003 00:34:04 +0200

    Od dłuższego czasu zastanawiam się nad swoją przyszłością i niestety nie
    widzę jej w różowym kolorze.Nadszedł czas na wybór specjalności.
    Nie wiem czy decydować się ze względu na to co mnie kręci(pewnie i tak nie
    znajdę pracy w zawodzie) czy próbować specjalności takiej, po której łatwiej
    mi będzie znaleźć jakąkolwiek pracę.

    Jestem osobą pracowitą, lecz nie mogę wciąż uczyć się kąsków przeróżych
    dziedzin wiedzy technicznej, trzeba się na coś zdecydować.
    Poniżej przedstawiam moje możliwości wyboru, może ktoś mi pomoże, albo
    chociaż poda jakąś publikację(link) badań na temat popytu na taki "rodzaj"
    specjalistów.

    Biomechanika i sprzęt medyczny
    Mechatronika robotów i maszyn
    Modelowanie komputerowe układów i procesów
    Projektowanie i automatyzacja maszyn i procesów technologicznych
    Projektowanie i eksploatacja maszyn
    Automatyzacja i robotyzacja procesów przetwórstwa metali
    Automatyzacja i robotyzacja procesów odlewniczych
    Automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych
    Komputerowo zintegrowane systemy wytwarzania
    Zarzadzanie jakością i procesami materiałowymi

    Z góry dzięki za wszelką pomoc.

    Michał, co chciałby kiedyś pracować godnie i nie płakać wychodząc do
    pracy :-).