PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!

  • 1. Data: 2003-01-02 22:43:03
    Temat: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    Od: y...@p...onet.pl

    Niestety z powodu beznadziejności inteligencji właścicieli firm i debilizmu ich
    pociot obsadzanych na kierowniczych stanowiskach.
    Pracodawcy to dupki i hieny!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2003-01-03 00:56:22
    Temat: Re: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety z powodu beznadziejności inteligencji właścicieli firm i
    debilizmu ich
    > pociot obsadzanych na kierowniczych stanowiskach.
    > Pracodawcy to dupki i hieny!!!!!!!!!

    Rozumiem ze jestes jednym z nich, skoro tak dobrze znasz temat ;))

  • 3. Data: 2003-01-03 02:47:18
    Od: "j.ejsmond" <j...@w...pl>

    TAKI ZA MADRY TO TY NIE JESTES

  • 4. Data: 2003-01-03 06:55:55
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Niestety z powodu beznadziejności inteligencji właścicieli firm i
    > debilizmu ich pociot obsadzanych na kierowniczych stanowiskach.
    > Pracodawcy to dupki i hieny!!!!!!!!!

    Yeach! Yamaha wrocil! Hurraaaa!

    A dla nowych grupowiczow, ten pan to klasyczny troll i uprasza sie o
    niekarminie go.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2003-01-03 07:11:05
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Niestety z powodu beznadziejności inteligencji właścicieli firm i
    > debilizmu ich pociot obsadzanych na kierowniczych stanowiskach.
    > Pracodawcy to dupki i hieny!!!!!!!!!

    Yeach! Yamaha wrocil! Hurraaaa! Kope lat cie tu nie bylo.

  • 6. Data: 2003-01-03 08:51:14
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Niestety z powodu beznadziejności inteligencji właścicieli firm i
    debilizmu ich
    > pociot obsadzanych na kierowniczych stanowiskach.
    > Pracodawcy to dupki i hieny!!!!!!!!!

    Znowuuuu???
    Geeez, jeszcze Wrangler powie swoje i witaj nowy roku:)
    /p

  • 7. Data: 2003-01-03 11:32:45
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    clockworkoi wrote:
    > Znowuuuu???
    > Geeez, jeszcze Wrangler powie swoje i witaj nowy roku:)
    > /p

    nie narzekaj :) yamahaa to nasz ukochany kolec w d*
    bardzo nam go brakowało ;)

  • 8. Data: 2003-01-03 12:56:03
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "j.ejsmond" <j...@w...pl> wrote in message

    > TAKI ZA MADRY TO TY NIE JESTES

    tak za dobrze to Ty nie cytujesz :P

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow, Escort 1.8 TD '98 bialy (oklejony)
    ...Ten od dymiacego niegdys escorta i klucza francuskiego ...

  • 9. Data: 2003-01-03 14:13:19
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Mało tego rzuca tylko hasło w stylu "czy dziś znów wchodziłeś pracodawcy do
    anala" ? by po krótkim rzuconym poście dać dyla i się nie oddzywać !
    Jeśli jesteś taki mądry Yamaha to zabieraj głos częsciej, chętnie pogadamy o
    tym co masz sam do powiedzenia, a asekurowanie się ucieczką ..... jest
    śmieszne !!!!!

    Wielu tu na grupie nie lubi pracodawców, ale ty jesteś chyba nieźle
    przestraszony dalszą rozmową tu z nami !!!!

    Wrangler

  • 10. Data: 2003-01-03 14:14:12
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Geeez, jeszcze Wrangler powie swoje i witaj nowy roku:)

    masz coś do mnie ???
    udzielam sie tu ku...a Ty co podważasz mój autorytet ???

    Wrangler