PracaGrupypl.praca.dyskusjeP.W.N.+ olewka rekruterki › P.W.N.+ olewka rekruterki
    From: "Leon " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: P.W.N.+ olewka rekruterki
    Date: Mon, 4 Dec 2006 14:45:35 +0000 (UTC)

    aplikowałem jakiś czas temu do pwnu na st. przedstawiciela.
    zasadniczo tak dla sportu, bo mam pracę. oczywiście gdyby warunki byly
    znosne, to czemu nie miałbym zmienić:)
    ku mojemu zdziwieniu dzisiaj zadzwonila do mnie sympatyczna pani i
    zaproponowala termin interfałki. lekko byłem zaskoczony, bo to za 2 dni,
    wiec zaczalem cos tam marudzic, ze ja pracuję i.t.d.
    usłyszałem na to, ze nie jestem widocznie zbyt zdesperowany. to oczywiste,
    ze rekruter nie bedzie mi proponowal termiu rozmowy pod czas mojej pracy,
    niemniej jednak pownien chyba zakumac, ze nie jestem co prawda
    zainteresowany rozmową, ale nie aż tak, żeby szybko olać aktualną robotę :)

    poza tym zawsze mi sie wydawalo, ze pwn szuka fachowców, a nie desperatów :)

    wie ktoś jakie tam są warunki? jaka płaca?
    przedstawiciel na uczelniach na sląsk