PracaGrupypl.praca.dyskusje › Otwieranie DG

  • 1. Data: 2008-01-28 21:11:10
    Temat: Otwieranie DG
    Od: "Rep" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Byłbym wdzięczny za polecenie jakiegoś *aktualnego* serwisu/opisu/poradnika
    na temat otwierania dzialaności gospodarczej i związanych z tym formalności.
    Czy można już coś załatwiać przez internet? Pracuję dosyć sporo i dojeżdzam
    kawałek, od 7.00 rano do 20.00 wieczorem nie ma mnie w domu, więc domyślam
    się, że trzeba będzie brać urlopy, żeby załatwić sprawy z otworzeniem DG.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-01-28 21:55:58
    Temat: Re: Otwieranie DG
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    Ja korzystałam z http://malybiznes.pl/ - zwłaszcza przykłady wypełniania
    wniosków. Jest cała klasyfikacja PKD z opisami, do tego porady, porównania
    etc. Mnie pomogło.

    Pozdrawiam i powodzenia,
    Magda

  • 3. Data: 2008-01-29 07:16:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-28, Rep <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Byłbym wdzięczny za polecenie jakiegoś *aktualnego* serwisu/opisu/poradnika
    > na temat otwierania dzialaności gospodarczej i związanych z tym formalności.
    > Czy można już coś załatwiać przez internet?

    Wszystko zależy od miasta. W jednym załatwisz wszystko kilka dni,
    częściowo przy pomocy internetu, a w drugim będziesz się bujać kilka tygodni.
    W Poznaniu polecam serwis:
    http://www.poznan.pl/mim/public/msp/documents.html?c
    o=list&parent=456&instance=1031

    --