PracaGrupypl.praca.dyskusjeOtwieranei działalności gospodarczej › Otwieranei działalności gospodarczej
    From: "Tomek" <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Otwieranei działalności gospodarczej
    Date: Sun, 21 Sep 2003 20:05:48 +0200

    Mój problem polega na tym, iż przebywam w warszawiem a jestem zameldowany
    zupełnie gdzie indziej.

    Z tego co pisali poprzednicy, działalnośc gospodarczą moge otworzyć tylko
    tam gdzie mam prawo do lokalu (czyli w miejscu zameldowania). To samo z ZUS
    i skarbowym.
    US - też podobno tam (prosze mnie poprawic jeśli sięmylę)

    Pytanie: Czy część spraw związanych z założeniem firmy mogę załatwić droga
    korespondencyjną lub elektroniczną ? Czy to wciąż marzenia ? (oczywiście nie
    mówię o otwarciu konta w banku, bo to już można)

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Pzdr
    Tomek