PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinia o Compuware Polska › Opinia o Compuware Polska
    From: "Maciek Plich" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Opinia o Compuware Polska
    Date: Sat, 25 Nov 2006 10:31:41 +0100

    Witam

    Niedawno byłem na nieprzyjemnej rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy w
    firmie Compuware Polska.
    Rozmowa odbyła się w Gdańsku (nie wiem czy firma ma też swoją siedzibę w
    Warszawie, raczej nie).

    Na początek dodam, że jestem programistą z wieloletnim doświadczeniem
    zawodowym. Za sobą mam również wiele rozmów o prace (ważne w dalszym
    kontekście).

    Rozmowa o prace w firmie Compuware złamała wszelkie standardy dobrego smaku
    i zachowania ze strony osób które ze przeprowadzają rozmowę. Z tego co wiem,
    mój przypadek nie jest jednostkowy. W trójmiejskim środowisku
    programistycznym firma zdążyła już sobie wyrobić nieprzychylną opinię.

    Doszedłem do trzeciego etapu.
    Dwa pierwsze przebiegły raczej standardowo. Rozmowa z prezesem, potem z
    szefem programistów. Zwyczajne blebleble.
    Ale etap trzeci jest w tej firmie kompletną pomyłką.
    Na rozmowę sadzają cię z dwoma przygłupami, którzy niby są programistami w
    firmie i mają cię przepytać z wiedzy technicznej.
    Po pierwsze panowie od samego początku nabijali się ze mnie. Nie zdążyli mi
    zadać pytania, a na ich twarzach już widniał szyderczy uśmiech. Sama rozmowa
    z nimi to seria głupich pytań (każde zakończone śmiechem z ich strony),
    które krótko mówiąc miały mnie poniżyć. Nie wiem czy prezes firmy wie co ci
    panowie wyprawiają na rozmowach o prace(?). Zakładam, że nie wie - bo
    powinni od razu wylecieć z pracy.

    Z tego co wiem, wielu świetnych programistów odrzuciło ofertę pracy
    otrzymaną z tej firmy, właśnie z powodu ekscesów, które wydarzyły się na
    rozmowie.
    Ja będę kolejnym!

    Maciek Plich.

    ps. Compuware Polska - zły wybór ;)