PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: zapanowało coś dziwnego na grupie › Odp: zapanowało coś dziwnego na grupie
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: zapanowało coś dziwnego na grupie
    Date: Tue, 4 Mar 2003 22:07:48 +0100

    > Firma traci, czasem dobrego, pracownika tylko dlatego, że ośmielił się
    prosić o zatrudnienie za
    > godziwe pieniądze i w "normalnych" godzinach. Ale, tak, globalnie to też
    > niedługo powinna być następna fala. Upadków Polskich firm, ale to na
    > horrendalną skalę. Zastanawiam się, która firma wytrzyma konkurencję
    > z "zachodnią" firmą, którą stać na zatrudnienie robotnika za 2500 Euro?

    Wydaje mi się że wiele firm " obudzi się z ręką w nocniku", bo jeśli firmy
    pozbywały się dobrych specjalistów, to gdy przyjdzie im konkurować na rynku
    europejskim, to niestety aby odbudować potencjał w ludziach, takiej firmie
    poprostu braknie czasu na sprawne zarządzanie kapitałem ludzkim i
    odbudowanie zespołów. Mało tego w końcu Ci (specjaliści) którzy zostali
    pozwalniani będą "grać na nosie" tym przez których tracili pracę. Będzie to
    miało odwrotny skutek, gdzie być może wynagrodzenie wzrośnie ale również
    wymagania pracowników oraz możliwości chęci rozwoju zawodowego wrócą do
    stanu jak na poczatku lat 90. Ale czy nasi pracodawcy będą w stanie to
    zaakceptować, konkurując na rynku globalnym .... w to szczerze wątpie.
    Ponadto tym co "kopnięto w 4 litery" i nie jeden ma kwalifikacje wypnie
    tyłek naszym pracodawcom i znajdzie sobie pracę w Unii.
    Życzę tym wszystkim sku.... pracodawcom co nie mieli sumienia i kantowali
    ludzi jak mogli, aby role po wejściu do Unii się odwróciły i poznali co to
    znaczy ten "ich" kapitalizm !

    Pozdrawiam
    Wrangler