PracaGrupypl.praca.dyskusjetupot bialych mew o pusty poklad › Odp: tupot bialych mew o pusty poklad
    From: "K3N" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: tupot bialych mew o pusty poklad
    Date: Sun, 2 Feb 2003 12:20:32 +0100
    Sender: g...@o...pl@pa200.plaszew.sdi.tpnet.pl

    Czy mam jakas szanse na ambitna prace, skoro moim zyciorysie widnieje
    jedynie data ukonczenia studiow?
    Podobno doswiadczenie jest najwazniejsza sprawa. Jesli tego brakuje, dobrze
    jest miec ukonczone jakies kursy, ktore podnosza kfalifikacje.Wiaze sie to
    jednak z pieniedzmi.Za rok musze zaczac splacac kredyt studencki.Czyli
    pozostaje natychmiastowe podjecie mniej ambitnej pracy, lub wyjazd za
    granice po zastrzyk gotowki. Nie po to jednak uczylem sie, by zrywac chwasty
    gdzies w Holandii.Gdzie tkwi blad?. W tym kraju?We mnie? Jak ruszyc z
    miejsca?
    --
    k3n
    Użytkownik Zdzisław <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych