PracaGrupypl.praca.dyskusjeposzukiwanie pracy a obecna firma › Odp: poszukiwanie pracy a obecna firma
    From: "Siara" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: poszukiwanie pracy a obecna firma
    Date: Sun, 17 Aug 2003 22:47:52 +0200

    Użytkownik Toreand <mailto:t...@g...pl
    wrote:
    > Witam.
    > Pracuje w polskiej firmie, w tej chwili co sie w niej dzieje, zmusza mnie
    do
    > szukania pracy.
    > Jednak, że jest jeden podstawowy problem:
    > kobitki z działu personalnego maja różne znajomości z tzw. HRowcami.
    > W momencie gdy ja skłądam jakąś aplikację moja firma obecna ma szansę się
    > tym dowiedzieć, przez ich znajomości. Do tego mają swoje "wtyczki" w
    firmach
    > pośrednictwa pracy z typu:
    > "jobs"
> [...]

    O ile się nie mylę to nie można zwolnić kogoś bez powodu. Pomysł z innymi
    danymi jest jakimś wyjściem ale pracodawca też tam może mieć znajomości. Jak
    mu już wyjaśnisz że dane nie są prawdziwe to raczej na pewno te osoby wypyta
    o stosunki w firmie i o Ciebie. A jesli to będą Ci "kadrowicze" to leżysz.
    Poza tym wcale nie musi zrozumieć że kłamałeś tylko potraktuje Cię jak
    kombinatora. Może lepiej nie ukrywać tego że się szuka innej pracy... Nie
    wiem! Może grupowicze poradzą Ci coś lepszego.

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl