PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Odp: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: "duzy" <d...@g...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Sun, 9 Feb 2003 18:41:58 +0100

    panie Kubik nie ma pan racji
    nie dziwie sie koledze ktory rozpoczal ta dyskujse ze chce sie dowiedziec z
    zcego bedzie mail kase i czeogo ma sie zaczac uczyc. Nauka w polskich
    szkolach wyglda tak ze ucza nas masy teorii ktora niestety nie wiadomo do c
    zego ma sie pozniej przydac. Oczywiscie nie neguje tego ze bedziemy ludzmi
    wyksztalcinymi i bedziemy miec jako takie pojecie o swiecie. ALE. NIestety
    po ukonczenieu szkoly wyzszej taki inzynier np elektronik umie obliczyc
    calke potrojna , stany nieustalone w obwodach itp itd a jak przyjdzie co do
    czegop to wlozy amperowmierz do gniazdka chcac zmierzyc jaki plynie w nim
    prad. No i co jest warty taki inzynier?
    po drugie to kompletna bzdura jest pana wypowiedz ze "poziom
    technika-informatyka czyli administratora
    servera, programisty (kodera), tworcy stron WWW (kodera html/php/cgi/asp)."
    kon by sie usmial. Wiec sa ludzie od tego i od tego a ze pan zajmuje sie
    inna dziedzina niekoniecznie kogos interesujaca to nie znaczy ze moze ich
    pan wiedze sumowac na poziomie technika informatyka, Pewnie nawet nigdy pan
    nie usilowal sie dowiedziec czego w takich technikach ucza.(niewiele). I
    chyab tylko kompletny ignorant i czlowiek nie znajacy sie na rzeczy moze
    mowic ze administrowanie serwerami, programowanie tworzenie witryn
    internetowych to rzecz prosta do nauczenia i przez kazdego. Chyba ze mowi
    pan o sobie i robi pan to byle jak i byle bylo.
    a wracajac do dyskusji proponuje skupic sie na tym co lubi sie robic i tego
    sie uczyc, i jesli bedzie sie w tym naprawde dobrym to beda za to dobrze
    placic. Nie trzeba uciekac w waskie specjalizacje jak pan kubik zeby pozniej
    robic to czego sie nie lubi chociaz konkurencja mala. A na uczelnie chodzic,
    uczyc sie co kaza i traktowac niektroe rzeczy z przymruzeniem oka. A w domu
    cwiczyc to co sie lubi.

    Użytkownik Roman Kubik <r...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b247is$6sr$...@o...ict.pwr.wroc.pl...