PracaGrupypl.praca.dyskusjeZałączanie listu motywacyjnego › Odp: Załączanie listu motywacyjnego
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Załączanie listu motywacyjnego
    Date: Mon, 24 Mar 2003 08:54:35 +0100

    Użytkownik MJ <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5l9jk$jiq$...@a...news.tpi.pl...

    > Jak więc u licha mam napisać list dla firmy zajmującej sie rekrutacja?
    > Skoro nie wiem gdzie on bedzie wykorzystany ?

    Przecież firma zajmująca się rekrutacją tak samo jak zwykły pracodawca musi
    wiedzieć, co chcesz w życiu robić, jaka praca Ciebie najbardziej pasjonuje i
    jaką droge kariery wybrałeś (tego w życiorysie nie ma - tam są tylko suche
    fakty).
    Przecież nie będziesz tego wsyztskiego opowiadał firmie przez telefon. "no
    wie Pani, ja to bym chciał być prezesem w dużej firmie - najchętniej w
    spółce węglowej".
    Na takie rzeczy masz miejsce właśnie w liście motywacyjnym.
    W tym wypadku adresatem listu nie będzie przyszły pracodawca (bo oczywiście
    nie wiesz kto nim będzie), ale firma rekrutacyjna, która będzie Ciebie
    wybierać jako kandydata dla innych firm. Skąd oni mają wiedzieć, czy np.
    chciałbyś być przedstawicielem handlowym? Takie rzeczy nie zawsze wynikają z
    życiorysu.

    Rafał