PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz pracy dla konkurencji › Odp: Zakaz pracy dla konkurencji
    From: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Zakaz pracy dla konkurencji
    Date: Tue, 2 Aug 2005 19:50:02 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@67.76.classcom.pl

    > Zmienic branze nie bedzie mi wcale latwo. Czy moge
    > negocjowac z 'pracodawca'? Co moge zaproponowac w zamian?

    Gdybyś był zatrudniony na umowę o pracę i miał taki zapis w umowie, to nic
    nie musisz negocjować. Należy Ci się 25% wynagrodzenia w okresie, w którym
    obowiązuje zakaz. Masz to w KP. Przy własnej działalności masz ją na
    nazwisko, więc nic nie da likwidacja i założenie nowej firmy, bo ciągle jest
    to TA SAMA FIRMA (ten sam NIP). Musiałbyś założyć firmę na żonę.