PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykonywanie pracy za innych ? › Odp: Wykonywanie pracy za innych ?
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Wykonywanie pracy za innych ?
    Date: Tue, 25 Feb 2003 10:05:31 +0100

    Użytkownik Tomasz S <s...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3e3d1$ope$...@i...gazeta.pl...

    > Ja mialem kiedys podobna sytuacje... Kierownik, nawet nie moj przelozony,
    > chcial zebym poszedl odbil mu tony dokumentacji na xero...

    Jeżeli to nie Twój szef daje Ci polecenia to zupełnie inna sytacja. Podobnie
    będzie jeżeli Two szef daje Ci polecenia, z którymi wiesz, że z koleji jego
    szef nie będzie się zgadzał. Wtedy możesz walczyć.
    Ale to jest zwykła walka wewnątrz firmy pomiędzy pracownikami.
    Ja wspominałem o innej sytuacji. O sytuacji kiedy walczysz Ty z firmą jako
    taką (czyli zarówno twój szef, jak i jego szef jest przeciw Tobie), a nie z
    tylko jedną osobą.

    A co do sytuacji o której Ty wspominasz - to ja też zawsze staram się
    wykonywać tylko te polecenia, które wydaje mi mój własny szef, anie
    współpracownicy.
    I również działa to w druga stronę - jeżeli szef mi mówi, abym komuś
    przekazał jego polecenie - to ja mimo wszystko proszę go aby sam to zrobił.
    Nie chcę wydawać poleceń szefa komuś nad kim nie mam formalnej władzy. Wolę
    już sam wtedy zrobić robotę niż prosić kogoś.

    Rafał