PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykonywanie pracy za innych ? › Odp: Wykonywanie pracy za innych ?
  • Data: 2003-02-19 08:42:49
    Temat: Odp: Wykonywanie pracy za innych ?
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafał <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@g...pl...

    >...mam się zajmować pocztą, a dokładniej wynosić ją z
    > biura na pocztę i wysyłać. (głównie polecone).
    > Czy ktoś mi może coś doradzić?

    Raczej się z tego nie wykręcisz, skoro to było wyraźne polecenie szefa.

    Ale możesz na tym skorzystać. Ponieważ poczty nie masz po drodze do domu, to
    możesz pod tym pretekstem wcześniej wyrywać się z pracy i przy okazji
    załatwiać sobie coś na mieście. Wiem, że jest to zachowanie rodem z urzędu,
    ale jeżeli nigdy poczty nie wysyłałeś i nie umawiałeś się przy przyjmowaniu
    na tego typu obowiązki...

    też Rafał