PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Odp: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: "Rider" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: Fri, 4 Jul 2003 22:02:44 +0200

    Stary...
    Nie chcialbym byc niegrzeczny i zle odebrany ale chyba ci sie w glowie
    przewrocilo...
    Masz problem bo zarabiasz 3200 netto...
    A to dobre sobie, bo ja nie mam 800 brutto (jestem formalnie bezrobotny), a
    tez skonczylem nie najgorsza szkole bo telekomunikacje z elektronika, do
    tego robie doktorat. Zreszta z zarobkami moich kolegow to jest podobnie albo
    w ogole kompletne zero!
    Rzadko pisuje na tej grupie ale przewaznie ludzie maja tutaj powazniejsze
    problemy...

    pzdr

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...