PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o prac › Odp: Pytanie o prac
    From: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Pytanie o prac
    Date: Fri, 9 May 2003 12:31:01 +0200

    > W związku z tym pytanie czy pracodawca może zwrócić mi uwagę ewentualnie
    > mieć pretensję że robie rzeczy nie związane z pracą w momencie gdy takiej
    > pracy po prostu nie ma.
    > A etat jest i siedzieć trzeba no bo to budżetówka w końcu, zresztą reszta
    > osób zazwyczaj w starszym wieku też nic specjalnego nie robi (jak to w
    > szkole).

    Formalnie, jeśli wywiązujesz się ze swoich obowiązków to nikt nie może się
    przyczepić. Jednak ktoś może dojść do wniosku, że skoro informatyk nic nie
    robi, to może obejdą się bez kogoś takiego. W szkole która ma kłopoty
    finansowe (a która nie ma) o takie wnioski bardzo łatwo. :-(
    Ja na Twoim miejscu jednak starałbym się znaleźć sobie jakieś zajęcie np
    regularne kontrole komputerów programem antywirusowym czy archiwizacja
    danych. Ważne żeby było widoczne, że coś robisz.
    Można również wyjść z inicjatywą, i spróbować rozszerzyć zastosowanie
    komputerów (np. jakiś system pracy grupowej). Tylko tu uwaga. Trzeba wyczuć
    sytuację, czy za wykazanie inicjatywy zostaniesz doceniony, czy też uznany
    za zagrożenie.

    pozdr.