PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie pracy ? › Odp: Porzucenie pracy ?
    From: "Grzechotnik" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Porzucenie pracy ?
    Date: Fri, 13 Aug 2004 23:02:35 +0200

    szef ma zawsze racje
    Użytkownik fotech <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cfi5pf$jp9$...@n...news.tpi.pl...
    > Pracuje w firmie na stałą umowę już 2 lata. Okres wypowiedzenia z tego co
    > znalazłem w necie to 1 miesiąc - chociaż szef stwierdził ze 2 tygodnie w
    tym
    > urlop :)...

    mógł tak powiedziec, jesli w umowie zawarta zostala odpowiednia klauzula -
    po prostu trzeba to sprawdzic.

    > ...ale powiedział też, ze teoretycznie to moge nawet jutro nie przyjść i
    nic
    > nie może mi zrobić,
    > bo najwyżej może mi wspisać w "papierach" , ze porzuciłem prace....ale czy
    > mi potrzebne są jakieś "papiery" ? :)
    >
    > Jak to w końcu jest z tym porzuceniem ? Jakie mogą być konsekwencje ?: )

    Szef ma racje, jest taki sposob rozwiązania umowy o prace, jest to dowod, ze
    pracownik jest nieodpowiedzialnym burakiem i nie mozesz na niego
    zyc:

    Ja bym nie dal pracy osobie ze swiadectwem o porzuceniu.

    Wojtek