PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Odp: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Date: Thu, 6 Feb 2003 10:39:00 +0100

    > Papier też wyląduje w koszu w takiej sytuacji - nawet szybciej, bo
    > bardziej zawadza i zajmuje więcej miejsca. Co więcej, maila z kosza da
    > się dużo później wyciągnąć, niż papier ;)

    O ile przedsiebiorcza Pani Ania nie czysci kosza od czasu do czasu.
    Generalnie masz racje. W 70 % przypadkow fatygowanie sie osobiste nie odnosi
    spodziewanego efektu i jest strata czasu ale za to pozostale 30% pozostawia
    nadzieje. W trudnej sytuacji w jakiej znajduja sie dzisiaj poszukujacy
    pracy - nie jest to bez znaczenia.

    > Tak. Desperat, przychodzi nie umówiony, marnuje czas swój i innych,
    > wali w ciemno. Do tego "Pani Aniu, skąd tacy się biorą? Czy nie
    > wiedzą, że IT leży, ja w tym miesiącu muszę zwolnić 5 ludzi a ten
    > myśli, że go zatrudnimy".

    Wydawalo mi sie ze jestem na grupie praca a nie praca IT. :)))))))
    Nie zamierzam dyskutowac o aktualnym stanie branzy IT.
    Chociaz sama w ostatnim czasie dostalam zlecenie poszukiwania pracownika do
    firmy informatycznej.
    I co? Stanowisko: Specjalista ds kluczowych klientow. Zglosili sie
    administratorzy, programisci, itp itd.
    Generealnie nawet niezli specjalisci ale bez krzty iskry bozej, mierne
    umiejetnosci handlowe.
    Problem wiekszosci poszukujacych pracy wynika ze zbyt ograniczonego
    patrzenia na wlasne kompetencje i
    wymagania pracodawcy.

    > A tak w ogóle, to uderzanie w ciemno, do firm, które nie ogłaszały się
    > (ani nie masz żadnych innych informacji, że szukają pracowników), to
    > marnowanie czasu i nerwów swoich i innych. Do tego można nabawić się
    > depresji - dzisiaj firmy częściej zwalniają, niż zatrudniają.

    Ciekawe czy zdajesz sobie sprawe w jaki marazm wpedziles tym akapitem
    wiekszosc poszukujacych pracy.
    Od marudzenia ze jest zle jeszcze nikomu sie nie polepszylo.

    Mirage