PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Date: Wed, 5 Feb 2003 15:58:49 +0100

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@4...com..
    .
    > Pięknego dnia Wed, 5 Feb 2003 13:43:32 +0100, "Mystery Me"
    > <m...@w...pl> zakodował:

    > A co masz do maila? Szybszy i pewniejszy (biorąc pod uwagę naszą
    > pocztę).

    Jesli firma akurat nie prowadzi rekrutacji to mail wyladuje w koszu... do
    papieru ma sie jednak troszke wiecej szacunku wiec wieksza jest szansa
    wrzucenia go na dno szuflady...a to lepsze niz kosz prawda?

    > b1qm5m$1dn$...@a...news.tpi.pl
    > Raczej nie wskazane. Ale wiele zależy od firmy i stanowiska.

    > Równie dobrze możesz sobie kogoś bardzo zrazić - bo nie ma czasu a ty
    > mu zawracasz cztery litery. Do tego nie umówiony możesz koczować na
    > korytarzu godzinami czekając, aż ktoś znajdzie dla Ciebie chwilę -
    > chyba, że chodzi Ci o rozmowę z sekretarka.

    Mozesz sobie kogos zrazic nawet osobiscie sie nie pojawiajac. A jesli akurat
    nie umowiony przynosisz swoje cv to mozesz je przeciez zostawic sekretarce z
    prosba o przekazanie komu trezba.
    Sama bylam kiedys swiadkiem rozmowy szefa z sekretarka : Pani Aniu
    potrzebujemy tu jakiegos mlodzika na umowe zlecenie do wpisywania tych
    papierow, PAni sie zorientuje gdzie takich szukac"
    Tymczasem przedsiebiorcza Pani Ania majac w pamieci upartego goscia co jej
    glowe zawracal miesiac temu wyciaga jego cv z szuflady....

    Druga sprawa to fakt iz ktos kto sie fatyguje osobiscie do firmy uznany jest
    za osobe ktorej zalezy... i do tego jeszcze wystarczy ze sprawi wrazenie iz
    celowo przyszedl akurat do tej firmy bo ja zna, podoba mu sie, i bardzo chce
    akurtat w niej pracowac - slowem swietny jest z niego material na
    pracownika.

    IMO - jesli jestes mlody, nie masz doswiadczenia - lap sie wszystkich
    mozliwych sposobow zeby zwiekszyc prawdopodobienstwo znalezienia pracy.

    :)))
    Pozdr
    Mirage