PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ? › Odp: Jak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ?
    From: "Piotrek R." <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Jak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 10:54:03 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@213.76.137.194

    > Cześć, umowa wygasa tylko w jednym wypadku, jak pracownik
    umiera, Ty
    > chyba nie zamierzasz zakonczyć żywota, więc umowa jest automatycznie
    > rowiązana, zgodnie z ustaleniami. Poczytaj, w umowie, jaki
    obowiązuje Cie
    > okres wypowiedzenia, ale jeśli nie podpiszesz następnej umowy, Twój
    stosunek
    > pracy zostaje automatycznie zakonczony.
    > Pozdrawiam
    > Monika

    A co z paroma dniami, które byc moze bede musial przepracowac nie
    majac podpisanej nowej umowy, czekajac az przedstawia mi jej warunki
    do podpisania. Ja wiem ze tak nie powinno byc ale realia sa inne i
    ostatnio tak mialem - rozumiem ze bede pracowal za friko ?. Chodzi o
    to ze jesli bedzie to 3 umowa na czas okreslony to nie chce jej
    podpisywac. Natomiast co z okresem wypowiedzenia bo do konca nie
    zrozumialem - czy musze z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zlozyc to
    wypowiedzenie na pismie czy tez umowa automatycznie zostanie
    rozwiazana zgodnie z okresem trwania moje aktualnej umowy a nowej nie
    podpisuje bo mi nie odpowiadaja warunki. I moj stosunek pracy zostaje
    definitywnie zakonczony - i kwita - kazdy rozchodzi sie w swoja strone
    i nic nie musze skladac na pismie.

    Piotrek R.